reklama

Ako je dobre, že som kto som a nie som kto nie som

Nebola som vždy tým, kým som. Ale to je prirodzené. Neskôr už tiež nebudem tým, kým som teraz, lebo budem tým, kým ešte nie som. Ale to je tak isto prirodzené.Občas ma prepadne pocit vďaky, že nie som kto nie som a vtedy si hovorím, aká som šťastná, že som kto som, hoci bývajú chvíle, kedy si prajem byť tým, kým nie som. Ale to bude asi tiež prirodzené. Niekedy tiež premýšľam, čo si asi myslí ten, ktorým som rada, že nie som, či on sám je rád, že je kto je, alebo si hovorí, že by radšej nebol býval. Ale to si myslím, že si asi nemyslí. No môžem sa mýliť. Som len kto som.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ina Renová

Ina Renová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, dcéra, sestra, priateľka, partnerka Realista s pozitívnym prístupom. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenéfirmičkapodarené nepodarky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu